LOGOPEDZI
Wykształcenie:
Absolwentka Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego i Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Szkolenia:
Studia podyplomowe:
- Pomagisterskie Studium Logopedyczne Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, - Neurologopedia (SWPS Warszawa), 
- Diagnoza Psychologiczna w Praktyce Klinicznej (SWPS Warszawa),
- Od Badań Mózgu do Praktyki Psychologicznej (SWPS Warszawa),
- Diagnoza i Terapia Neuropsychologiczna (UMCS w Lublinie).
Kursy:
- Komunikacji Symbolicznej Bliss,
- Kurs Integracji Sensorycznej - I, II stopień,
- Terapia Integracji Sensorycznej Dzieci z Autyzmem i Dzieci z Nadpobudliwością Psychoruchową,
- Emisja głosu i dykcja - I, II stopień,
- Zastosowanie metody Castillo Moralesa w terapii osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym,
- Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy,
- Kurs komunikacji alternatywnej AAC,
- Redukowanie i zmiana zachowań  trudnych u dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i 
  intelektualną niepełnosprawnością (Stosowana Analiza Zachowania),
- Podstawy diagnozy i terapii zespołu Aspergera,
- Skala Inteligencji Stanford-Binet 5.
Konferencje naukowe:
- Rozwój poznawczy i rozwój językowy dzieci z trudnościami w komunikacji werbalnej,
- Mózgowe porażenie dziecięce - problemy mowy,
- Zaburzenia głosu - badanie - diagnozowanie - metody usprawniania,
- Metody wspomagające rozwój mowy w różnych jego opóźnieniach,
- Kiedy redukujemy? Kiedy rehabilitujemy? Rozważania na temat mowy głośnej i pisma,
- Diagnoza i terapia logopedyczna,
- Od diagnozy do terapii logopedycznej w dysfunkcjach ośrodkowego układu nerwowego.
mgr Danuta Wardawa
mgr Katarzyna  Łuczyńska

Ukończyła studia magisterskie na wydziale polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Pomagisterskie Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.

Odbyła liczne szkolenia zawodowe, m.in. "Pacjent z rozszczepem wargi i/lub podniebienia-wielospecjalistyczna diagnoza i terapia logopedyczna", "Rozwój mowy dziecka a zaburzenia SI", "Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3. do 4. roku życia z dyslalią obwodową", "Makaton I dla profesjonalistów". Posiada również doświadczenie w zakresie metod pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spectrum autyzmu zdobyte w Zespole Poradni Specjalistycznych - Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie.

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi. Prywatnie jest matką dorosłych już trojaczków. Fascynuje się kulturą i językiem włoskim, była stypendystką Instytutu Kultury Włoskiej w Warszawie, otrzymując po pobycie w Sienie w 1989 r. dyplom Diploma di II. grado di Lingua e Cultura Italiana.
Back
Next
TERAPIA ZAJĘCIOWA
FIZYKOTERAPIA
INTERAKTYWNA TERAPIA KOŃCZYN GÓRNYCH
URZĄDZENIE PABLO
NOWOCZESNY SPRZĘT REHABILITACYJNY
PLATFORMA WIBRACYJNA GALILEO
FIZJOTERAPIA TERAPIA PSYCHOLOGICZNA EEG BIOFEEDBACK LOGOPEDIA
INTEGRACJA SENSORYCZNA TERAPIA PEDAGOGICZNA MUZYKOTERAPIA ARTETERAPIA
SIŁOWNIA HYDROTERAPIA