mgr Agata Nowakowska-Pawełek
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia.
Szkolenia:
- Podyplomowe studia na Uniwersytecie Warszawskim z "Diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny",
- III stopniowy kurs terapii behawioralnej organizowane przez Polskie Towarzystwo Terapii
Behawioralnej oddział Association for Behavior Analysis International,
- kurs z bajkoterapii klinicznej,
- MAKATON- alternatywna forma komunikacji,
- szkolenie z testów projekcyjnych,
- instruktor hipoterapii w Polskim Towarzystwie Hipoterapeutycznym PTHIP ,
- w trakcie szkolenia z zakresu psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.
Członek zarządu oddziału warszawskiego PTHIP.
mgr Monika Kwiatkowska
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia ze specjalnością Psychologia Ogólna i Psychodiagnostyka na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Szkolenia:
- kurs "Radzenie sobie w sytuacjach traumatycznych i kryzysowych
przez dzieci niepełnosprawne, nauczycieli, rodziców",
- kurs EEG - Biofeedback I i II stopnia,
- szkolenie "Podstawy diagnozy i terapii zespołu Aspergera",
- szkolenie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania "Redukowanie
i zmiana zachowań trudnych u dzieci i młodzieży ze spektrum
autyzmu i intelektualną niepełnosprawnością",
- szkolenie nadające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się
w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford - Binet 5,
- warsztaty "Rozwijanie umiejętności interpersonalnych" w ramach
Podyplomowego Studium Relacji Interpersonalnych i Profilaktyki
Uzależnień na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w
Warszawie,
- konferencje naukowe z zakresu psychologii klinicznej dotyczących
depresji oraz zaburzeń osobowości,
- seminarium "Metody i problemy pracy z osobami
niepełnosprawnymi intelektualnie"
mgr Ewa Kucińska
Wykształcenie:
- Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia w Szkole Wyższej Psychologii
Społecznej w Warszawie.
Szkolenia:
- instruktor hipoterapii w Polskim Towarzystwie Hipoterapeutycznym PTHIP ,
- kurs "Stosowana analiza zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem",
- terapeuta Integracji Sensorycznej,
- kurs doskonalący nt. Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn,
- III modułowy kurs uprawniający do ubiegania się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego,
- metoda Stosowanej Analizy Zachowania: letnia szkoła terapii behawioralnej,
- dwuletnie szkolenie z Muzykoterapii i psychodramy grupowej w psychiatrii i psychoterapii w Instytucie
Psychiatrii i Neurologii w Warszawie,
- warsztaty: "Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem. Specyfika prowadzenia
zajęć hipoterapeutycznych z osobami z autyzmem",
- warsztaty: "Dzieci z zespołem Aspergera jak je zrozumieć, jak pomóc im prawidłowo funkcjonować w
szkole i jak wspomagać rozwój społeczny",
- warsztaty: "Terapia tańcem".
Katarzyna Grzegrzółka
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II ze specjalizacją Psychologia Edukacji, Twórczości, Rodziny i Rehabilitacji.
Szkolenia:
- przygotowanie pedagogiczne,
- studia podyplomowe w Wyższej Szkole Nauk Społecznych Pedagogium w Warszawie na kierunku: Poradnictwo
i pomoc psychologiczno - pedagogiczna,
- kurs doskonalący dotyczący radzenia sobie w sytuacjach traumatycznych i kryzysowych przez dzieci
niepełnosprawne, nauczycieli, wychowawców, rodziców,
- kurs Rysunek Rodziny, kurs Test Drzewa Kocha, kurs: Bajkoterapia - magiczna moc bajek i baśni,
- kurs psychografologa (I stopień), kurs I stopnia metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- szkolenie nadające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji
Stanford - Binet 5, szkolenie ze znajomości teoretycznych podstaw metod projekcyjnych i praktycznej
umiejętności posługiwania się metodą Rorschacha i testem rysunku projekcyjnego,
- szkolenie w zakresie wczesnej interwencji, diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym
rozwojem psychoruchowym,
- szkolenia przygotowujące do pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu: "Podstawowe zagadnienia
terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz.1",
- szkolenie "Redukowanie i zmiana zachowań trudnych u dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i intelektualną
niepełnosprawnością", szkolenie "Podstawy diagnozy i terapii zespołu Aspergera", - szkolenie "Diagnoza i praca
z dzieckiem z Zespołem FAS (Płodowy Zespół Poalkoholowy)", szkolenie "Diagnoza i terapia dysleksji i innych
trudności szkolnych", szkolenie "Diagnoza i terapia zaburzeń lękowych u dzieci", szkolenie "Praca z dzieckiem z
ADHD", szkolenie "Metody relaksacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą", szkolenie "Lepiej widzę, lepiej się uczę",
- szkolenie "Wykorzystanie metody W. Sherborne w pracy z dzieckiem z autyzmem", - szkolenie: "Spektrum
Płodowych Zaburzeń Alkoholowych z perspektywy specjalisty", - szkolenie "Grafomotoryka z terapią ręki",
- warsztat metodyczny "Bawmy się! Wykorzystanie dramy w czasie zajęć rewalidacyjnych", Ogólnopolska Konferencja Naukowa "W Labiryncie Niepewności, Schizoidalne, schizotypowe i
paranoiczne zaburzenie osobowości", konferencja "Jak szkoła może radzić sobie z gniewem i agresją u dzieci i młodzieży", - konferencja podczas Powiatowego Dnia Świadomości Autyzmu w
Garwolinie, konferencja psychoedukacyjna "Zdrowie psychiczne by PsychoMedic.pl", konferencja szkoleniowo - naukowa "Arteterapia - wspomaganie rozwoju edukacji i terapii dziecka z
trudnościami" oraz zorganizowane w ramach niej warsztaty doskonalące:,
a) "Podróż dziecka w krainę marzeń" - warsztat terapii tańcem i ruchem z wykorzystaniem rekwizytów,
b) Terapia przez zabawę w arteterapii - stymulowanie rozwoju społecznego dziecka,
- seminarium z zakresu interwencji wobec osób z ryzykiem samobójczym.
Małgorzata Kuć
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze Specjalizacją Psychologia Kliniczna Dziecka i Dorosłego.
Szkolenia:
- Studia Podyplomowe na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami
rozwojowymi dających kwalifikacje do pracy z dziećmi z autyzmem, mózgowym porażeniem dziecięcym i głuchotą w
placówkach edukacyjnych i rehabilitacyjnych,
- Kurs Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej,
- Kurs Mediatora Sądowego,
- szkolenie "Zespół Downa -formy terapii",
- szkolenie "Osoba wspierająca w grupie AA",
- szkolenie "Terapia zajęciowa w różnych grupach wiekowych",
- szkolenie "Jak pomóc dzieciom z Zespołem Aspergera",
- szkolenie "Zespół Nadpobudliwości psychoruchowej: diagnoza, kompleksowe metody pracy",
- szkolenie "Rozwiązywanie problemów wychowawczych",
- szkolenie "Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej",
- szkolenie "Efektywne Techniki Doskonalenia Pamięci".
Elżbieta Kaczmarczyk
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja: Wspieranie Rozwoju Osobowości
Absolwentka Międzykierunkowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych, studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek wiodący: socjologia, kierunki poboczne: pedagogika, psychologia, filologia francuska, filologia polska, filozofia, kognitywistyka)
Szkolenia:
- roczny kurs socjoterapii i treningu psychologicznego
- szkolenie "Metody diagnozy neuropsychologicznej"
-szkolenie nadające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się w praktyce
diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
- kursy coachingu oraz kursy trenerskie
- międzynarodowe szkolenia dla pracowników młodzieżowych w ramach programu Erasmus+,
między innymi na temat: ekspresji emocjonalnej, edukacji seksualnej oraz doskonalenia
umiejętności pracy trenerskiej
- szkolenie "Ćwiczenia relaksacyjno-oddechowe w pracy z dziećmi"
- szkolenie: "Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne w pracy z grupą"
- szkolenie "Trening koncentracji uwagi i pamięci"
- udział w konferencjach, sesjach naukowych, kongresach o różnorodnej tematyce; również
jako prelegent